درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم انتقاد نیکبخت از تصمیم‌گیران استقلال
سرخط خبرها

لیونل مسی از بارسلونا جدا می‌شود؟ | مقصد مسی منچستریونایتد انگلیس یا سری آ ایتالیا؟

  • کد خبر: ۴۰۵۲۰
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
لیونل مسی از بارسلونا جدا می‌شود؟ | مقصد مسی منچستریونایتد انگلیس یا سری آ ایتالیا؟
شایعه جدایی مسی از بارسلونا بیش از همیشه به واقعیت نزدیک شده و این سوژه به ترند یک شبکه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شده‌ است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هرچند مدت‌هاست شایعه جدایی لیونل مسی، بازیکن افسانه‌ای تاریخ فوتبال از بارسلونا به گوش می‌رسد، اما این بار این شایعه تراژیک برای کاتالان‌ها، بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک شده‌است.

گفته می‎شود لیونل مسی که از آکادمی بارسلونا رشد کرد و به سطح اول فوتبال رسید، بعد از سال‌ها حضور در این تیم، امروز رسما درخواست خروج داده‌است. البته که مدیران بارسا در گام نخست با این درخواست مخالفت کرده‌اند، اما با توجه به بندی که در قرارداد مسی قرار دارد، او می‌تواند آزادانه از این تیم جدا شود.

رییس جمهور کاتالونیا نیز در پیامی از مسی بابت زحماتی که در سال‌های حضور در بارسلونا کشیده تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد. کارلوس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا نیز در توئیتی برای مسی نوشت از تصمیم او حمایت می‌کند.

دلیل جدایی مسی از بارسلونا

هرچند ضعف و افت بارسلونا در سال‌های اخیر مشهود است و برخی معتقدند بارسا با بارتومئو قطعا راه برون‌رفت از بحران را پیدا نخواهدکرد، اما به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل لیونل مسی برای جدایی از بارسا رفتاری است که مدیران این باشگاه در قبال دوست صمیمی مسی داشته‌اند.

روز گذشته اعلام شد قرارداد بارسلونا با لوییز سوارز به صورت یک طرفه فسخ شده و از این به بعد او بازیکن آزاد است. همین موضوع کافی بود تا لیونل مسی نیز تصمیمش را برای جدایی قطعی کند و امروز به سران باشگاه اعلام کند در تمرینات پیش‌فصل شرکت نخواهدکرد و تصمیمش را برای جدایی از بارسلونا گرفته‌است.
 
جدایی لیونل مسی از بارسلونا|

لیونل مسی به کدام تیم می‌رود؟

هرچند کاتالان‌ها امیدوارند این اتفاق رخ ندهد و مسی منصرف شود، اما شنیده می‌شود لیونل مسی خواهان پیوستن به سری آ است. در بین تیم‌های سری آ محتمل‌ترین گزینه با شایعاتی که در خصوص خرید خانه توسط پدر لیونل مسی در میلان پیش از این مطرح شد، اینترمیلان است.

البته برخی رسانه‌ها خبر از پیوستن مسی به لیگ جزیره می‌دهند. منچسترسیتی با سرمربی‌گری پپ گواردیولا از شانس بالایی برای جذب مسی برخوردار است. پپ و مسی رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

منچستریونایتد هم از جمله تیم‌هایی است که خواهان جذب مسی است. وودوارد، مدیر شیاطین سرخ در مصاحبه‌ای اعلام کرده این تیم مشتری پروپاقرص مسی است و برای رسیدن به هدف تمام تلاشش را می‌کند.
 
جدایی لیونل مسی از بارسلونا|

با توجه به سن و سال لیونل مسی و البته فشار و تراکم بالای بازی‌ها در لیگ انگلیس، بعید است مسی دست به چنین ریسکی بزند و در آستانه ۳۴ سالگی، لیگ برتر انگلیس را برای ادامه فوتبال انتخاب نماید.
 
جدایی لیونل مسی از بارسلونا|

اگر در روز‌های آینده خبر پیوستن لیونل مسی به سری آ و اینترمیلان را شنیدید، تعجب نکنید. در صورت رخ دادن این اتفاق، دوباره شاهد تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو این بار در سری آ خواهیم بود.

شورش در کاتالونیا!

از شهر بارسلون خبر می‌رسد که هواداران بارسلونا در مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند. در شبکه‌های اجتماعی نیز طوفان بزرگی علیه بارتومئو به راه افتاده‌است.
 


بارسا در دوران مدیریت او ابدا موفق نبوده و پس از فروش نیمار و ریخت و پاش بی‌فایده در بازار نقل و انتقالات، حالا سه فصل است که به مفتضحانه‌ترین شکل ممکن در یوفاچمپیونز شکست می‌خورد و تیر آخر هم بی‌شک جدایی لیونل مسی از این تیم خواهدبود.
 

کودتای مسی علیه بارتومئو؟

خبر عجیبی هم البته در رابطه با مسی شنیده می‌شود. برخی از کاربران مدعی شده‌اند که مسی پس از کنار گذاشته شدن سوارز توسط مدیران بارسلونا، به دنبال آن است تا با ایجاد جوی منفی علیه بارتومئو، کاری کند که او از بارسلونا برود تا بتواند هم خودش هم سوارز در این تیم بمانند و بارسلونا هم از وضعیت اسفناک سال‎‌های اخیر فاصله بگیرد.
 
جدایی لیونل مسی از بارسلونا|

شایعه‌ای که البته بعید به نظر می‌رسد خیلی با واقعیت میانه‌ای داشته‌باشد. البته ناگفته نماند که فونت، رقیب بارتومئو در انتخابات آتی ریاست بارسلونا، در واکنش به خبر جدایی مسی خواستار کناره‌گیری مدیرعامل ناموفق بارسلونا شده‌است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->